Op dit adres zit nu: Holy Five

1. Geachte heer Peter,

Met aandacht heb ik uw review aan mijn restaurant Zeldzaam eten en drinken doorgelezen.

Eerlijk gezegd ben ik zeer geschrokken van uw bericht over ons restaurant. Daarnaast heeft geen van mijn medewerkers door gekregen dat er een klacht was. Daarmee wil ik uiteraard niet veronderstellen dat uw klacht er niet was.

Ik vind het erg vervelend dat u geen positief gevoel had bij ons restaurant, of dat het niet was wat u verwacht had. Graag zou ik met u contact willen opnemen om zo te kijken of een herkansing wellicht nog mogelijk is in de toekomst.

Wij werken erg hard om de kwaliteit van ons restaurant en het eten dat wij serveren op een hoog niveau te houden. Het is niet voor niets dat ik op mijn site aangeef dat wij "van een avond uit eten, een avond genieten willen maken".

Daarnaast hadden wij op deze zelfde dag een zeer positief bericht welke afgelopen donderdag in het "geniet" gedeelte van de Gelderlander geplaatst is.

Nogmaals mijn excuus voor het eventule ongemak.

Met vriendelijke groet,

Carolien van Lenthe.

Zeldzaam eten en drinken.