in Assen

(H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs

1. Ik was opzoek naar een restaurant in Assen die ook plantaardige opties hadden. Eigenlijk kwam dit restaurant als enige in de resultaten. Toch ben ik ontzettend verast door het assortiment aan plantaardige opties. Daarnaast waren er ook veel andere opties voor mijn familie, die wel vlees oid eten.
    Het eten was erg lekker, heel veel verschillende gerechten uit met veel verschillende culturele invloeden. Ze hadden zelfs veganistische toetjes (dat is zeldzaam) waarvan de panacota met mango en kokosroom vooral heel lekker was.
    Wat mij vooral verbaasde was hoe de bediening ontzettend goed wist wat wel en niet veganistisch was. Zo werd mij bijvoorbeeld bij gezamelijke kleine hapjes en brood heel duidelijk uitgelegd welk brood wel en niet vegan was, evenals met de sauzen (zowel vegan als niet-vegan mayonaise).
    Bij veel resturants (ook vegetarische) weet de bediening niet precies wat vegan is en niet, hier wisten ze het heel goed te vertellen, wat veel vertrouwen gaf dat ik er niet zelf steeds naar hoefde te vragen. Daarnaast was de bediening ook erg vriendelijk en grappig.
    Ik zou dit restaurant zeker aanraden vooral voor de mensen die een plantaardig dieet volgen, maar ook voor de niet veganisten waren er veel opties die goed in de smaak vielen.

1. Heel hartelijk dank voor deze prachtige recensie, daar zijn we heel erg blij mee!