1. Wat een walgelijk, chagrijnig en afschuwelijk mens werkt daar zeg! Die vrouw weet blijkbaar totaal niet wat fatsoen en respect is!

In eerste instantie wilde we wat gaan eten maar mijn vriendin moest eerst nodig naar het toilet en aangezien er niemand in de zaak stond dacht ze ik betaal na het toilet bezoek wel. Maar toen ze terug kwam werd ze binnen met hoge toon meteen af geblaft door die vrouw! Ze moest ook per direct weg wezen en nooit meer weer komen! Mijn vriendin probeerde nog rustig met haar te praten en de situatie uit te leggen maar dat wilde ze niet eens aanhoren.. Alsof dat niet genoeg was werd ze ook nog eens gediscrimineerd! Dus wij liepen daarna de zaak uit om ergens anders wat te gaan eten omdat ze niet normaal behandeld werd! Ze stopte niet met door mopperen net zo lang tot wij buiten de hoek om waren.

Het is dat ik zelf niet alles mee heb gekregen anders was de kans groot dat het uit de hand zou lopen door dat asociaal gedrag van haar!