in Assen

(H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs

1. We kwamen voor het vegan eten, aangezien dit een van de weinige restaurants is in Assen met (behoorlijk wat) vegan gerechten op de kaart. Helaas viel het qua smaak behoorlijk tegen. De ingrediënten waren prima, maar voornamelijk zoet en zout overheerste en andere kruiden leken er niet gebruikt te zijn. Zo had ik de courgette-spaghetti, die nog het meest naar ketchup smaakte en de tempeh-papaja spies die nog iets langer gemarineerd en gebakken had mogen worden. De basis is er, maar aan de details die het echt lekker maken mag nog worden gewerkt. Bediening was prima, maar prijs-kwaliteit verhouding behoorlijk uit balans.

1. Wanneer u dit allemaal had aangegeven op de avond zelf, dan hadden we er nog iets aan kunnen doen.... en ketchup zit in geen enkel gerecht verwerkt.. Maar evenzogoed bedankt voor de recensie, fijn om te horen dat de bediening prima is!