1. Vanavond lekker buiten op het terras gegeten.
    De tafel moest nog afgeruimd worden. Een jonge dame kwam de tafel leeg ruimen en nam het aperitiefje op. Daar de tafel erg vies was, vol met kruimels en vlekken, vroeg ik of ze ook de tafel even wilde reinigen Als ik dat wilde zou ze wel een lapje brengen. Na 5 minuten werd de wijn gebracht zonder de tafel te reinigen. We wachtten geduldig af en na enige tijd werd de bestelling opgenomen. Ik vroeg nogmaals om de tafel te reinigen en de jongedame ging in de verdediging en voelde zich aangevallen. Ze hadden het druk. Geen sorry, maar is schijnbaar gewoon om aan een vieze tafel te eten! Collega kwam de tafel schoonmaken en daarna de dagschotel gegeten. Smaakte prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
    We zagen niemand meer om een nieuwe consumptie op te vragen of te vragen of er nog wensen waren. Uiteindelijk naar binnen gegaan en afgerekend. Personeel zat gezamelijk te eten en hebben moeten vragen om af te rekenen. Niet echt klantvriendelijk dus. Ze moeten hier nog een hoop leren. "De klant is koning ". Hier is "het personeel de koning". Jammer dat ze dat zelfs niet uitstralen ;-).