1. Vorige week heerlijk bij Bij Ons in Silvolde gegeten. Vorig jaar waren we hier ook, toen zaten we op het terras. Nu binnen, en dat beviel prima. Bij binnenkomst werd het tafeltje goed schoongemaakt en ontsmet.
    We waren bekend met de tapas, maar het bestellen ging nu digitaal via een eigen tablet. Erg goed werkend systeem, wat mooi corona-proof is (geen overdracht van briefjes o.i.d.).

De bediening was vriendelijk en attent. Logistiek was het dik in orde, gerechtjes kwamen met mooie tussenpozen op tafel en alles werd goed opgeruimd.
    Het eten zelf was heerlijk. Veel diversiteit, goede porties. Drankjes ook netjes geprijsd.
    De toetjes mochten we buiten op het terras opeten, want het was inmiddels heerlijk weer maar daardoor binnen wel erg warm.

Absoluut voor herhaling vatbaar!

1. Bedankt voor het achterlaten van de uitgebreide recensie Miranda. We vinden het fijn om te horen dat je een fijne avond hebt gehad. Bedankt voor alle complimenten en we zien je graag een keer terug.

Vriendelijke groetjes,
    Brasserie Bij Ons