in Stramproy

Bistro Koos staat voor Puur, Eerlijk en Verassend!

1. Suzanne Mertens

Bistro Koos doet wat het belooft; puur en eerlijk genieten! De verrassende gerechten met bijpassende wijnen zijn een lust voor je zintuigen.
    Doordat het zo warm was, was het helaas erg rustig. Maar begrijpelijk dat veel mensen niet gaan uit eten bij 33 graden!

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Suzanne Mertens

• Suzanne

Na de vele positieve verhalen over deze bistro, vonden wij het tijd deze zelf uit te proberen.
    En we hebben genoten! Alle gerechten waren zonder uitzondering heerlijk, mooi opgemaakt en goed qua hoeveelheid. De bediening was vriendelijk en er zat voldoende tijd tussen de gangen.
    Daarnaast heeft Koos ons prima geadviseerd rondom de wijn, én ook deze was erg lekker. Er was nog een klein misverstand over het bestelde gerecht, en ook dit is heel netjes opgelost, vandaar de 10 bij de service. Een echte aanrader; wij zullen zeker terug komen!

De nieuwste recensie