1. Tafel gereserveerd ivm de te verwachten drukte en om toch op tijd bij de boot te zijn. Lang, te lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Bediening gevraagd, korte reactie dat alles werd uitgeserveerd en dat we wel aan de beurt kwamen. Nog een x gevraagd toen nog meer latere gasten ons voor gingen, niet een blijk van onrust oid. Derde x gevraagd. Toen wel serieus genomen. Foutje met de bestelling. Toen heel snel moeten eten om toch op tijd bij de boot te kunnen zijn. Dus helaas niet echt tevreden. De burger was goed, maar dus niet friet etc kunnen eten. Jammer en gemiste kans van de leidinggevende. Een excuus was beter geweest dan de opmerking dat overal fouten worden gemaakt. Ze was door de drukte ook al weer vergeten wat ze mij een 15 minuten daarvoor had gezegd. Niet direct oog voor de gast.

6,3