in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Astrid Giezen

De gerechtjes waren super!
    Super vers, super verzorgd en super lekker.
    We komen in september terug, met mensen die Danny's niet kent.
    We weten zeker dat ze dit ook erg lekker vinden.
    Service ook perfect.... vriendelijk..
    Maar ook snel dat de bediening zo spoedig met de gerechtjes kwamen, en dat is fijn.
    Tip...wel iets minder vragen of we iets willen drinken. Om de 8 minuten is dit wat veel.
    Ook minder fijn was het zitten in de kleine ruimte er naast.
    Vooral als andere gasten de RIVM regels niet oké vinden.
    Dus we hopen maar dat we met de nieuwe gasten in het restaurant mogen zitten.
    Maar al met al...een dikke 10! Echt ons favoriete restaurant! Wat een super eten!

Eén vorige recensie

1. Bedankt voor je leuke recensie Astrid! Fijn om te horen dat de gerechten in de smaak vielen en jullie van plan zijn nog eens terug te komen. We zullen je feedback meenemen en intern bespreken. Bij het maken van je volgende reservering kun je altijd aangeven waar je voorkeur ligt qua zitplek. Tot de volgende keer!

Groet,
    Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Astrid Giezen

• Helemaal TOP. Ik was hier al eerder geweest en zo tevreden dus nu met de hele familie hier de afsluiting van onz familieuitje gehouden. Ook nu weer die constante kwaliteit...en wat zijn die tapas, stuk voor stuk, toch heerlijk. Veel variatie en ieder gerechtje is zo verzorgd.
    Een totaal pakket van heerlijke tapas met ruime keuze, lekkere sangria en de bediening is zo leuk. Je merkt als gast dat de sfeer tussen het personeel zo leuk is. Dat straalt helemaal af. Kortom echt een dik verdiende 10 (die ik zelden geef) voor de supergezellige avond met overheerlijk eten.
    Wij komen zeker terug!

De nieuwste recensie