in Susteren

'Friends 'n Bites' & Lounge, genieten als God in Frankrijk!

1. Wij verblijven op Europarcs Resort Limburg. Normaliter hebben wij van de horeca op vakantieparken geen torenhoge verwachtingen, omdat het segment simpelweg is gericht op gezinnen met (jonge) kinderen. Friends ‘n Bites overtreft alle verwachtingen in zowel prijs, kwaliteit als service. Vandaag hebben wij hier voor de derde keer in vijf dagen gegeten, simpelweg om deze reden. De porties zijn groot, de kwaliteit van het eten is goed en de service is alle dagen even vriendelijk (lees: zeer goed!). In overleg met Rolinda mocht ik haar naam bij deze recensie plaatsen, simpelweg omdat ik haar de complimenten wil geven voor haar gastvrijheid ondanks de drukte. Wij komen uit de randstad en bezoeken zeer regelmatig restaurants en cafés, maar Friend ‘n Bites onderscheidt zich op alle vlakken. Bovendien wil ik vermelden dat alle coronamaatregelen in acht worden genomen, van afstand tussen tafels tot de hygiëne. Onze complimenten, ga zo door!