in Tricht

De lekkerste Spareribs eet je in Tricht!

1. John Happe

Dit was niet de eerste keer dat ik bij Joop en zijn super team gegeten heb, ik heb heerlijke gamba's gegeten, helemaal top, geweldige bediening die ook aandacht geeft aan de gasten, dit moet je proberen om deze geweldige ervaring te hebben.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van John Happe

• John Happe

Ik had een reservering gemaakt voor gisteravond, maar kreeg later een telefoontje dat het niet door kon gaan vanwege proeverij. Ik vertelde dat ik jarig was en dat jammer vond: werd er door de chef gezegd: "Dan kom je toch naar de proeverij?"
    Dat heb ik dus gedaan. Mensen, wat een ervaring was dat, nog nooit zo'n geweldige verjaardag gehad. Ik werd gelijk gefeliciteerd door iedereen en je hoorde er gelijk bij, wat een ervaring was dat en ja tenslotte het eten: het was uitstekend. Ook petje af voor de bediening en het gezellig natafelen was superleuk, dus mensen als je een leuke avond wil ga naar Uw Chef.

De nieuwste recensie