1. Piacere Italiano is een schattig klein restaurant. Je kan binnen eten, afhalen en laten bezorgen. Zij doen aan lunches en diners. Er is vrij weinig keus op de menukaart en persoonlijk vond ik het erg moeilijk iets te kiezen van mijn gading.
    Veel mensen zijn tevreden over dit zaakje, er zijn veel lovende online reviews te lezen.
    De mijne is helaas niet 1 van. Je betaalt al gauw 10 euro of meer voor een pizza. Broodjes 5+ euro etc. Ik probeer het eens voor een keer, want ik las dat het de beste pizza's waren, zoals vele recensenten.
    De 4 seizoenen pizza bestond uit 1 seizoen. Alles door elkaar heen gekwakt. De aangegeven bezorgtijd werd ruim overschreden. Dit was in de mail te zien. Na bellen werd er verteld dat het erg druk was en hun best werd gedaan. Resultaat. Tijdstip later dan de e-mail. Flinke teleurstelling.
    Bezorger vriendelijk en pizza's warm.
    Bij openen van de doos was de aanblik een beetje sneu eigenlijk. Vrij kleine pizza's. Ontzettend dunne bodem die op flink wat stukken erg krokant was. Scherpe stukken in de mond eet niet lekker. De tomatensaus was vers gemaakt. Dit was goed te proeven en een grote positieve punt. Er lag wel teveel tomatensaus op de pizza en was te karig gevuld. Op de foto is te zien dat de pizza onregelmatig belegd is. Alsof er maar wat is gestrooid. De tonijn was ook vrij weinig en onevenredig verdeeld. Niet eerlijk als je de pizza zelf in stukken moet snijden en de ene persoon krijgt een lading tonijn en de ander een lading enkele tomatensaus met kaas.
    Echt heel jammer, ik had veel meer verwacht. Er komt geen tweede keer aan.
    Meneer belde ook over de klacht dat hij het niet fijn vond om te lezen. Dit kan ik mij voorstellen maar het is zoals het is, ik overdrijf niet. Na zijn beklag te hebben gedaan en te hebben opgehangen viel mij op dat hij wel over ons aan het klagen was, maar zelf niet heeft gehad over de pizza die uit 4 seizoenen bestond, besloot er 1 seizoen van te maken.
    Dat is toch een beetje vreemd, niet?

Ik had echt graag een positieve beoordeling gegeven, want wat is er nou fijner dan lekker eten? Ik kan mij niet zo snel iets bedenken. Complimenten strooien vind ik ook leuk, maar moet wel op zijn plaats zijn. Hopelijk was dit een uitzondering.

2,3