1. Ik schrijf normaal alleen positieve reviews en geef de bediening persoonlijk feed-back als iets niet in orde is. Dan kunnen ze er iets mee doen en zorgen dat de zaak beter wordt. Maar ik maak niet vaak mee dat er niets gedaan wordt met een klacht. Daarom mijn eerste negatieve review.

De bestelde milkshake was simpelweg niet te drinken en smaakte alleen naar de siroop waarmee ze het maakte. Allen aan tafel vonden het niet te drinken na ook geproefd te hebben. Na gevraagd te hebben hier iets aan te doen sloeg de sfeer om. Men gaf aan dat ze het altijd zo maken en gaven de milkshake zelfs terug. De rekening moest gewoon betaald worden. Ze ontkende de klacht en gingen zelfs tegen ons in!

Onder protest hebben we betaald maar vanzelfsprekend komen we hier niet meer terug.

Zonde van zo’n mooie locatie. Het zou met een beetje extra inzet zo veel beter kunnen zijn.

1,9