1. Het eten was oké, maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd. Dit is niet zoals wij de bagels en beans kennen. In deze corona tijd werd niet gevraagd of wij uit 1 gezin zijn en of wij gezond zijn. We kwamen aan een nog volle vieze tafel te zitten. Duurde een tijd voordat voordat er iemand kwam. Die vroeg toen of wij al wisten wat we wilden bestellen, waarop ik zei: misschien kunt u eerst de tafel leegruimen en reinigen, inclusief de geplastificeerde menu kaart. We bestelden drankjes en er kwam iemand met een lap de tafel vegen om de 2 menukaarten heen, die er nog op lagen.
    Eten besteld. Na 45 minuten wachten kwam ons eten.
    Overal stonden volle vieze tafels, op 1 tafels werden de losse bagels niet gebracht. Bij een andere tafel werd een bordje met een belegde bagel gebracht , nadat die mevrouw ook al had gevraagd waar haar eten bleef, een deze bagel vloog bij het neerzetten op tafel van haar bordje af!
    De tafels voor de bar keuken waren al viertallen geplaatst, maar met de corona kon dit eigenlijk niet, want de doorloop was te smal. Dit horen 2tjes te zijn.
    Afruimen, spullen voor de afwas plaatsen en vervolgens weer uitserveren....! Dit alles zonder handen te reinigen!!!!
    Conclusie: een lekkere bagel op, maar verder was het waardeloos en voelde het niet veilig!

5,9