in Voorthuizen

Wok, Grill & Buffet all you can eat inco. drinken.

1. Ik heb nog nog eerder zo slecht gegeten terwijl ik geen moeilijker eten ben, de keus is ronduit minimaal, onder koud buffet verstaan ze een schaaltje ijsbergsla en wat tomaten. Wat je kan wokken is redelijk ok maar ook hier kan je maar kiezen uit beperkt vlees en vis en dan moet je geluk hebben dat de bak niet leeg is.. De bakken die er staan zijn merendeel leeg en wordt bijna niet bijgevuld. Dan denk je lekker sushi... Als je na 19 uur komt heb je helemaal pech want dan wordt dat niet meer aangevuld maar je mist er sowieso weinig aan, er zijn maar 3 soorten. Of te wel de slechtste wokervaring ooit dan kun je nog denken drinken zit erbij in, maar de wijn is zo smerig dat je daar ook je je verdriet niet mee kunt wegdrukken.... Je kunt beter een stukje door rijden naar om liggende plaatsen dan heb je in iedergeval te maken met een beter kwaliteit restaurant.