in Apeldoorn

Proef het echte Griekenland!

1. Makan56!

Het eten was niet bijzonder en zonder echte aandacht. De algehele beleving was niet Grieks. Weinig authentieke Griekse smaak! Al het vlees smaakt hetzelfde. Geen ouzo en mandje met brood en boter als welkom! Is dat nu de Griekse gastvrijheid? De gyros was droog met keiharde stukken erin! In de salade zaten stukken bruine ijsbergsla. Niet erg fris! Weinig aardappeltjes, rijst en tzatziki voor twee personen. Een olijf op de tzatziki zou ook wel op zijn plaats zijn. De bediening was wel heel vriendelijk maar dat is voor ons geen reden om hier nog eens te gaan eten.

1. Geachte meneer,

Wij betreuren het ten zeerste dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Wij wijzen u er graag op dat wanneer een gerecht niet naar wens is dit altijd aangegeven kan worden bij het bedienend personeel. Griekse gastvrijheid zit volgens ons -een Griekse familie- niet in gratis ouzo of brood en het is dan ook vervelend wanneer de betekenis van deze Griekse gastvrijheid door en ander wordt ingevuld.

Met vriendelijke groet.

Team Parthenon