1. Joris en Wendy

Meteen hartelijk ontvangen, toch ivm covid plaats kunne bemachtigen. Plaatsen waren ruim neergezet. Goed te doen zonder dat je je eenzaam voelt.
    Dan de bediening, dat is echt een 10 waard!
    Hiermee heb je al zo'n 50% of meer van het totaalplaatje compleet. Ontzettend gemotiveerd en klantvriendelijk. Gastvrij etc etc.
    We hebben zelf 6 verschillende voorgerechten geprobeerd en daarna hoofd en een toetje. En alles, was enorm lekker.
    Echt serieus met liefde en zorg bereid, niet doorbakken, niet te lang gekookt of juist niet gaar. Alles was op dat moment perfect bereid en geserveerd.
    Ook niet koud… maar goed warm, erg belangrijk! Sauzen en hoeveelheden waren perfect geportioneerd. Niks teveel of te weinig en je krijgt als gast dan ook echt het idee dat je Waar voor je geld krijgt.
    Mocht je dus een Restaurant zoeken om echt keer iets speciaals te regelen, en zeker ervan te zijn dat je het eigenlijk niet kan of mag falen, (Date, Verjaardag, ander speciale gelegenheid). Dan kan ik je dit restaurant Zeker aanraden.
    Wij komen iniedergeval zeker terug, en nemen waarschijnlijk de rest van de familie ook mee.

Groeten uit Brabant!

1. Frank Evers
    Van restaurant

Erg bedankt voor jullie leuke recensie Joris & Wendy! Wat leuk dat jullie een bezoekje hebben gebracht aan ons restaurant. We zijn blij te horen dat jullie zo hebben genoten van een etentje bij ons. Wij zullen jullie complimenten in ieder geval doorgeven aan onze bediening. Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen voor een feestelijke gelegenheid of een spontaan bezoekje. Tot snel!

Groet,
    Team Frank's Food & Grill