1. meindert

Ik geef 1 ster omdat ik me om t zo te zeggen genaaid voel!

Wij wilde samen met familie die we een hele tijd niet gezien hadden door corona uit eten, dus ik ben gaan kijken om online te reserveren bij de watertuin Schiedam. Ik heb naar de prijslijst gekeken op de website, en daar stond ook de vroege vogel actie, dus wij hebben online gereserveerd en in de boeking bijgevoegd dat wij zoals online stond wij van de vroege vogel actie gebruik willen maken.

En als er iets is dat wij het dan graag horen. Worden wij de dag dat wij uit eten gaan nog geen 2 uur van te voren worden wij gebeld met de mededeling dat het niet kan en dat ze per vandaag een ander systeem gaan invoeren, En dat wij i.p.v. 25 euro p.p. nu 36p.p. euro moeten betalen. En we waren met 4 personen dus even 44 euro extra.
    En volgens de dame aan de telefoon zou het online moeten staan dat ze overstappen naar een ander systeem. Wat niet waar was ik heb overal gekeken op de site het enige wat ik kon vinden is dat ze nu een driegangen menu aanbieden voor 15 euro maar dan zonder drank. Maar omdat er er stond dat je in shiften kunt eten. En omdat wij voor elke tijd konden reserveren. En het gewone prijslijst online stond ben ik er van uit gegaan dat wij gewoon kunnen reserveren en eten voor de prijzen die op hun eigen website staan.
    En omdat iedereen wel eens een fout kan maken hadden we zoiets zou is goed, maar kunnen wij dan tegen een de prijs die online stond of een gereduceerd tarief, omdat het 1,5 uur was voor dat we uit eten zouden gaan, maar de dame aan de telefoon vond dat niet nodig. En vond het niet raar dat wij die wel raar vonden/vinden.
    Deze review schrijf ik een paar dagen later omdat ik zo boos was, nu heb ik nog een keer op de website gekeken en is inmiddels de prijslijst er wel afgehaald. Ik ben zelf bloemist als bij mij een bruidje een bruidsboeket online besteld en ik neem de bestelling aan, en dan 2 uur voor dat ze het op komt halen zeg ik ja sorry maar de bloemen zijn duurder geworden dus je moet bij betalen. Dat vind ik kan je niet maken.

Ik zal hierom ook de watertuin niet aan bevelen en als ik een halve ster had kunnen geven had ik het gedaan. Daarom zijn wij uiteindelijk niet naar de watertuin gegaan omdat we vooraf al zo’n naar gevoel er bij hadden.