1. Gereserveerd om 20u. om 19u komen we vragen of we eerst een aperintief mogen dringen en daarna eten, gaat niet zegt hij er is geen plek. Ok, komen we later terug. We komen terug om 19.50 En vragen onze tafel. Sorry zegt de eigenaar er is geen plaats je moet nog even wachten. ; Zucht. Dus aan de kant gaan staan. Komt hij terug en vraagt wil je graag buiten of binnen, binnen is wel een luidruchtige groep zegt hij. Ja liefst buiten dan zeg ik het is ook zonnig. Ok zegt hij. Tegen 20u gaan we nog eens vragen hoe ver het staat, a dit tafeltje is bijna vrij dit was een tafel veel te dicht tegen de anderen dit zagen wij niet zitten (corona) wij zagen een andere tafel we vragen mag die? Nee die is voor iemand anders die hebben al een week van tevoren gereserveerd zegt de eigenaar… toen begon het pas echt op mijn zenuwen te werken. Als je nog een kwartier wacht komt die tafel daar vrij zegt hij. Dan was mijn geduld op en heb ik gezegd: laat maar ik ga wel ergens eten waar ik mij welkom voel en het goed georganiseerd is. Ik vond hem vrij arrogant overkomen. Voor mij nooit meer.

1,5