in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Wij zijn afgelopen dinsdag 8 febr. voor het eerst bij Rhodos in Weert gaan eten. Wij zijn geen grote fanaten van de Griekse keuken maar, na veel positieve reacties hebben we toch maar eens de stap gewaagd. Aangezien wij niet echt bekend met de Griekse kaart zijn, kozen wij voor het 4 gangen verrassingsmenu. Verrast waren we! In zeer positieve zin!

Allles goed in balans en in juiste proporties. Geen grote hopen vlees, maar kwaliteit in de juiste kwantiteit. Prettige ambiance, ongedwongen sfeer, geen gejaag zoals in andere Griekse rest. wel eens van toepassing is. Lekker lang tafelen, ruimschoots de tijd tussen de gangen. De tips van gastvrouw Nikki zijn raadzaam om op te volgen, op haar advies een voortreffelijk wijn gekozen, niet de goedkoopste maar meer dan verwachting waarmakend. Kortom wilt u eens echt goed Grieks eten? Dan is Rhodos het adres. Je kan in alles merken dat bij Nikki en Stelios de gast en kwaliteit van maaltijden hoog in het vaandel staan! Wij komen zeker terug voor meer.

Nikki en Stelios bedankt voor een fijne verjaardag!