in Amersfoort

Cucina Italiana- bar

1. Goede recensies gelezen over deze plek, dus met enthousiasme naartoe gegaan. Nacho’s besteld en drinken. Nou kregen we tweemaal nacho’s ipv 1, maar dat vonden we geen probleem. De drankjes waren verkeerd, maar werden gelijk na het aangeven omgeruild voor de juiste drankjes. Het bord waarop de nacho’s werden geserveerd was gloeiend heet, waardoor ik mijn vingers eraan heb gebrand. Ik had het gewaardeerd als dit vooraf aangegeven zou zijn. Verder had ik dus een vegetarische nacho’s besteld, maar kon de “groenten” op 1 hand tellen. Ook de guacamole saus vond ik erg anders dan ik gewend ben. De prijs van rond de €9, maar het was echt veeel minder chips dan ik ooit ergens heb gekregen en al helemaal voor deze prijs. Daar komt nog bij dat er uit mijn gerecht een plastic stukje kwam, die ik gelukkig wel tijdig had ontdekt. Hierop werd mijn gerecht niet in rekening gebracht en heb ik deze ook teruggestuurd. Al met al: voor ons niet voor herhaling vatbaar, maar de bediening was erg vriendelijk! Daar zeker niks op aan te merken. Het zat denk ik gewoon even niet mee. Gezien de andere reviews geloof ik best dat het een prima plek is, maar voor ons helaas niet.

2,6