1. Lieke verbos

Ik belde om 19:20. Aan de telefoon vroegen ze of ik een momentje had mijn antwoord was ja. Na 5 minuten nog steeds niets dus ik had opgehangen en belde opnieuw deze keer kon ik gelijk geholpen worden. Aan de telefoon verstond ik er niets van. Uiteindelijk kon ik het na 15 minuten ophalen. Dit deed ik. Ik gaf aan bij het personeel dat ik telefonische bestelling had gedaan, zijn antwoord was: oh dat weet ik niet. Helaas was het eten niet klaar en mijn bestelling klopte niet. Heb nogmaals 15 minuten gewacht, wat ik heel gek vond want het zag er rustig uit en ik had een kleine bestelling. Ik gaf het aan bij het personeel maar het antwoord was : ik kan er niets aan doen. U moet nog maar even wachten. Na 10 minuten kreeg ik mijn bestelling waarvan het niet klopte. Slechts zaak allemaal. Niet vriendelijk.