1. Afgelopen week bij la place 't Harde gegegeten. Ze kregen van ons nog 1× een herkansing als La Place zijnde na een niet zo goede ervaring bij La Place aan de A12 te Gouda.
    Ook 't Harde was een grote afknapper.
    1) duurde lang.
    2) weinig tot geen keus. Een burger of iets van warm vlees aan een bot. 2 Soorten soep en wat koude gerechten nog. Salade bar een aanfluiting, en alles dreef in het vet.
    3) gevraagd of de patat doorbakken kon, en dat het geen slappe evenementen friet zou zijn. Was geen probleem en zou helemaal goed komen. Resultaat… zeeeer vette " sloffe " patat. Dus terug geweest met klacht. Krijg je eerst te horen: kan niet… ik zou denken neem klacht serieus en ga geen discussie met klant aan.
    4) neem kwalitatief beter personeel aan. Ik denk zelf wat ouder en beter geschoold voor dit werk.
    5) wat ik mij wel eens afvraag is of personeel of eigenaar zelf wel er eens eet en dan kritisch kijkt hoe het allemaal gaat.
    Hoe kun je een burger bv met hard gebakken broodje nu eten met een vork en mes waarvan het mes heeeel erg bot is… Waarom geen lekker scherp steackmes erbij?

Alles met elkaar zo voor ons zeer zeker de laatste keer een La Place vestiging om te eten, en zal het verder ook niet positief promoten omdaar heen te gaan. Voor 37 euro incl 2 consumptie's mag je wel meer verwachten.

2,1