1. Miranda van Bol-Es

Pizza's waren zalig.
    Bediening 1 grote ramp.
    Komen je bestelling in het italiaans opnemen die je dus niet verstaat en uitkraamt dat hij iemand gaat roepen die nederlands kan om vervolgens nooit meer terugkomen.
    Mensen naast ons zijn boos weggelopen toen ze na dik een 30 minuten nog steeds niet konden bestellen.
    Half uur een lege tafel dus en het personeel had niks door en stuurde ondertussen gasten weg die niet gereserveerd hadden en om een plekje vroegen.
    Ik heb 3 keer om de rekening moeten vragen, toen maar naar de kassa gelopen en gezegd dat ik nu echt wilde betalen, kreeg ik nog een grote mond in het italiaans wat ik nou steeds wilde, toen werd ik boos en riep terug betalen.
    Toen kreeg ik de rekening, alleen zo jammer dat die niet van mij was.
    Uiteindelijk de goede rekening gehad.

1. Antonio
    Van restaurant

Beste Miranda,

Bedankt voor de recensie. Het klopt inderdaad dat ons personeel Italiaans is en minder goed Nederlands spreken, maar zij doen hun uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken.

Wij vinden het wel fijn om te horen dat jullie de pizza's zalig vonden! We nemen je verdere feedback mee.

Team Isola Bella