1. Geef de optie voor zuurdesembrood. het bruine brood is te zacht. Het dessert van aardbeien: teveel ijs en de aardbeien waren niet rijp, ze moeten met citroen en wat suiker van tevoren worden klaar gemaakt en puur natuur worden aangeboden.
    In de zon buiten is wel lekker maar teveel lawaai van het verkeer.

1. Beste Fika, fijn om te horen dat jullie lekker in de zon hebben gezeten buiten op ons terras. Wij hebben gekozen voor landbrood en bruine bollen omdat dit het beste bij onze gerechten past. Wat betreft de aardbeien, vervelend dat deze niet rijp waren. Wij zullen hier voortaan beter op letten en hier met onze groenteboer naar kijken. De aardbeien komen inderdaad in sorbet vorm geserveerd met ijs, zo staat het ook op onze kaart. Mocht u liever alleen aardbeien met een bolletje ijs willen kunt u dit altijd aan onze collega's vragen, dit is uiteraard altijd mogelijk. Hopelijk hebben jullie verder lekker gegeten. Graag tot ziens. Vriendelijke groet, Team de Vogelensangh.