Op dit adres zit nu: Lent Plaza

1. Grote tegenvaller. Vorige week gingen wij met 12 personen eten bij Ni Hao. We hadden vouchers voor korting op de fondue. Ruim van tevoren gereserveerd en daarbij aangegeven dat we die vouchers voor de fondue hadden. Daar aangekomen, blijkt dat zij de fondue gecancelled hebben toen wij de bestelling bevestigd hebben (en daarbij dus niet expliciet nog een keer vermeld hebben dat we nog steeds de fondue willen. Meestal is een bevestiging ook geen wijziging maar goed). Dus onze vouchers waren niet geldig en wij kwamen speciaal voor de fondue. Een normaal restaurant zou dan de gasten tegemoet komen en een oplossing proberen te zoeken, maar tegen ons werd gezegd dat wij een probleem hadden. Niks oplossing zoeken. Uiteindelijk hebben wij zelf voorgesteld om dan iets anders met korting te krijgen en dat werd een rijsttafel, waarbij werd vermeld dat we dan wel voor de miehoen bij zouden moeten betalen. Vervolgens kregen we de meest simpele rijsttafel (we hadden geen keus uit de rijsttafels) waar nauwelijks smaak aan zat. Persoonlijk vind ik dat we om het goed te maken (de rijsttafel was overigens ook nog goedkoper per persoon) minstens een drankje van het huis hadden moeten krijgen, maar ze hebben totaal niks gedaan om excuses aan te bieden. Daarmee hebben ze voor ons totaal afgedaan. Waardeloze service en een schande voor de Nederlandse horeca.