1. Hele slechte ervaring bij Bagels & Beans Leeuwarden! Het begon al bij het bestellen: na 10 minuten kwam er maar niemand naar ons toe om te bestellen. Toen ben ik maar naar binnen gelopen om iemand naar ons toe te sturen. Afijn, we ontvingen onze lunch, maar wel een beetje raar dat dit niet tegelijk kwam met onze koffie’s... Na dik een kwartier wachten, toch maar even gevraagd waar de drankjes bleven... Op deze vraag werden we afgewimpeld met een ‘kan gebeuren, ik regel het wel even’.. Toen later onze drankjes werden gebracht, bleek de bestelling ook nog eens helemaal verkeerd te zijn doorgekomen! Ook dit maar weer even gemeld en weer een arrogante reactie. Bij het afrekenen gaven we op een nette manier aan dat de ervaring slecht was en dat we het niet lekker vonden... Maarja, ‘dat kan gebeuren en dat zal niet nog eens gebeuren’, kregen we als reactie. Als kers op de taart, ook nog eens lekker over ons gaan roddelen (twee meiden achter de bar zuchten en kreunen over dat het helemaal normaal is dat er zulk soort fouten worden gemaakt... Tuurlijk, waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt, maar zo’n reactie is dan niet op z’n plaats! Bovendien, alles ging fout...), terwijl onze reactie volledig terecht was en we het ook nog eens op nette manier hadden gemeld!! Zeer slechte bediening, die niks weet en die zichzelf nogal wat vinden... Wij komen hier nooooit meer!