1. Die dag was ik al even koffie gaan drinken na een natte wandeling door de regen. Absoluut petje af voor de Corona proof maatregelen van het restaurant. Tafeltjes keurig op afstand, handgel bij binnenkomst en de bediening komt de drankjes op een dienblad brengen, zodat je ze er zelf af kan pakken. S’avonds kwam ik terug voor het diner (reserveren) en we bestelden een heerlijk visplankje met oesters, calemares en mosselen en verrassend lekker waren ook de verwarmde sardientjes uit een half geopend blikje met kruiden. De halve kreeft met Friese frieten was ook een aanrader. De bediening is enorm vriendelijk en snel (helemaal als je A’dam gewend bent) en de sfeer is erg relaxed & prettig. Prima chardonnay, ook per glas en een karaf water op tafel vind ik ook altijd erg gastvrij. Op het terras staat een leuke kas waar je ook kan eten, bij wat minder weer zoals nu