1. Jytte Viveen

Wegblijven bij deze tent!
    Nooit naartoe gaan! Wat een vreselijke, onbeschofte mensen! Heb je om 20.00 uur gereserveerd. Word er om 20.15 gezegd dat ze geen plek hebben. Word er buiten in de kou een plaatsje aangewezen. Daar heb ik niet voor gereserveerd zeg ik. Dan moeten we maar gaan zegt die man. Ik geef aan dat wij gereserveerd hebben, en nu kon dat ineens niet meer. Huh?! Hun konden niet via internet en telefonisch bestellingen plannen. Wat ben je dan voor tent, overal op internet kan je reserveren voor deze “oh zo goede” Italiaan. Nou niks van te merken! Werden met een grove en onbeschofte toon zo de deur gewezen.

Vreselijke mensen, totaal geen begrip. Reserveren heeft geen nut, kijken ze niet naar.

1. Antonio
    Van restaurant

Hoi Jytte,

Wij hebben ook al gereageerd op je recensie op TripAdvisor, dus bij deze hieronder nogmaals onze reactie.

Wat vervelend om te lezen dat het mis is gegaan met de reservering. Wij zijn in verband met alle corona-maatregelen veel aan het passen en meten om iedereen een plekje te geven in ons restaurant. Helaas gaat er soms wat mis, onze excuses hiervoor. We willen je heel graag binnenkort bij ons uitnodigen zodat wij toch nog je verwachtingen kunnen overtreffen.

Team Isola Bella