1. Gisteravond lekker gegeten. Het eten was top, zoals we gewend zijn. Het enige wat ons tegenviel deze keer was de sfeer die er heerste tussen het personeel onderling. Wij keken boven op de keuken uit en kregen veel mee van wat er gezegd werd tussen het personeel (niet altijd positief, veel struggles). Het maakte niet echt een vriendelijke indruk en de sfeer in het team leek niet echt goed.. Ook onze laatste ronde tapas ronde is nooit bij ons aangekomen. Daarvoor kregen we een dessert van het huis aangeboden. Deze stond helaas daarna wel op de bon... Deze keer viel onze ervaring daardoor een beetje tegen.

1. Beste Isa. We hebben navraag gedaan bij het personeel. Er was inderdaad op een moment een meningsverschil geweest en dit is op dat moment niet goed opgepakt. Heel vervelend dat u daardoor de sfeer niet als fijn heeft ervaren. We pakken dit zeker met het team op.
    Het dessert dat u van het huis kreeg, stond helaas toch bij het afrekenen eerst op de bon. Gelukkig heeft u dit op tijd aangegeven en hebben we dit kunnen verbeteren.
    Van ons uit, betreuren we deze ervaring en bieden daar onze excuses voor aan. We hopen dat u de volgende keer wel kunt zien dat we een topteam hebben en dat u kunt genieten van de gerechten en de sfeer. Mvg Ramon en Claudia.