1. Joyce Nieland

Teleurstellende avond gehad, door coronamaatregelen geen lopend buffet maar vanaf de kaart bestellen: dit is prima maar dit restaurant kan dit niet aan. Een zooitje ongeregeld, we hebben meer dan 10 gerechten nooit gekregen (zelfs na er nogmaals om gevraagd te hebben). Gerechten kwamen nooit tegelijk, alles ligt door elkaar op de borden (terwijl we het wel separaat hebben aangegeven op de bestelkaart). Missende ingrediënten, lauwe gerechten. Nadat alle toetjes op waren werd er nog een wokgerecht gebracht (die we geweigerd hebben). Na 2 uur (nu de maximale tijd i.p.v. 2,5 uur) hadden we allemaal nog maar een paar gerechten ontvangen. Wat voor mij doorslag geeft om nooit weer te gaan: een schreeuwende mevrouw die ons verteld bij het aankaarten van de klachten dat we absoluut geen geld terugkrijgen. Verder geen excuses, wat al voldoende was geweest.

2,6