1. We gingen voor de allereerste keer sinds de restaurants open zijn weer uit eten. Ik zou iedereen deze ervaring hier vooral afraden. De ober die ons hielp de tablet in te stellen liep zo te snotteren en raakte daarna de tablet aan. Niet echt een lekkere start.

Het was een voorbode voor de rest van de 45 minuten dat we binnen zijn geweest. We kregen een ronde, waarbij m'n vriend wat gerechten met vlees bestelde en we samen met vis bestelden. Ik eet namelijk geen vlees, maar wel vis.

Toen zes van de acht gerechten op tafel gezet werden (eerder gesmeten en daarna weer doorgelopen), werd er niet bij verteld welke gerechten het waren. Toen we vroegen of aangegeven kon worden of aangegeven kon worden of er vlees of vis in zat, moest de manager erbij komen. Die gaf ons aan 'dat dat toch niet zo'n moeilijke vraag was'. Dat dachten wij ook niet.

Drie minuten later, toen de tweede ronde al op tafel kwam terwijl de eerste nog niet voltooid was, werd dit wederom niet aangegeven. Wij gingen ervan uit dat dit dus vis was. Bij het derde gerecht vroegen we het toch maar na, om vervolgens te horen dat er wel degelijk kip in zat.

Toen we dit bij de manager aankaartten, gaf deze aan dat zijn personeel dit wel degelijk aangegeven had (wat hij niet kon weten, want hij was er niet bij) en dat we zelf wel hadden kunnen zien dat het kip was (terwijl het allemaal op één bord lag). Hij bood ons aan voor één persoon te betalen + drankjes, maar hij vroeg ons vrij agressief 'dan wel meteen te vertrekken'. Direct kwam er een medewerker langs om onze tafel leeg te ruimen, zonder dat wij besloten hadden wat we wilden.

Toen we uiteindelijk uit principe opstapten, was er geen ruimte voor excuses. De manager was een duidelijk geval van het spreekwoord 'al draagt een aap een gouden ring.' Als ik zo de recensies lees, zijn we niet de enige die met deze chagrijnige man te maken hebben gehad. 33 euro voor 1,5 ronde en een waardeloze ervaring later stonden we weer op straat. Bespaar je het geld en ga hier gewoon niet heen.