1. Gijs Corneliszoon

Voor de prijs die je betaalt is het een prima restaurant met een gevarieerd, vol menu. Helaas waren er ook een aantal minpunten. Met een elke dag wisselend menu is het handiger om een minder uitgesproken huiswijn te serveren. Bij ons menu was het in ieder geval een compleet verkeerde keuze. Dit had de bediening beter kunnen inschatten. De sfeer was goed, al was het wel erg rumoerig. Een intiem diner voor 2 zit er niet in, aangezien je letterlijk naar elkaar moet schreeuwen. De inrichting is simpel en knus, beetje volgepropt. Wel oud, vlekkerig bestek en glaswerk. Wees vooral ook bereid om een groot gedeelte van je avond aan dit diner te besteden. Wij hadden om 20:00 gereserveerd en kregen pas tegen 21:00 uur het eerste gerecht opgediend. Uiteindelijk waren we om 23:30 klaar met het nagerecht. Overigens is het een opmerkelijke keuze om na een sterke kaasplank nog een mierzoet dessert te serveren. Hoewel de bediening een paar steken liet vallen was het duidelijk dat ze graag wilden dat wij een geslaagde avond zouden krijgen.