in Assen

(H)eerlijk eten voor een eerlijke prijs

1. Ten Hove

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij de Poort van Assen. Het eten was heerlijk. Bij de reservering aangegeven dat ik een noten allergie had en ook nogmaals aangegeven bij het opnemen van de bestelling in het restaurant. Echter werd een broodplankje gebracht waar noten in zat. Ik ben hier achter gekomen na navraag bij de kok. Verder was het eten heerlijk en werd er zelfs bij het nagerecht een leuke verassing gegeven omdat wij wat te vieren hadden. Erg leuk dat hier rekening mee is gehouden, top! De sfeer viel ietwat tegen. Door het open plafond en uitzicht op de wc's vonden wij het wat sfeer missen. Overall een gezellige avond.

1. Het spijt ons van het misverstand over de noten, achteraf bent u verkeerd geïnformeerd, er zaten geen noten in het broodje, alleen maar zaden en pitten..Maar ben blij dat de rest wel naar wens is geweest! Uitzicht op het toilet is minimaal gehouden, alleen de toegang van het minder validen toilet is zichtbaar, die kan begrijpelijkerwijs niet geblokkeerd worden..