in Velsen-Zuid

Ontbijt, lunch en borrel op een unieke Buitenplaats

1. We kwamen, even met familie om na te praten na een crematie. Klein groepje, koffie/thee en gebak. Hoe de thee geserveerd werd vond ik al bijzonder (voor de koffie zijn we het al gewend) en het gebak was bijzonder lekker.

Als ik dan 1 klein puntje van aandacht mag noemen dan is dat de slagroom. Als die vers zou zijn en niet uit een spuitbus was het af geweest. Nu werd de slagroom te waterig en dat is jammer bij een echt overheerlijke appeltaart.

1. Beste Linda, wat ontzettend fijn dat jullie na hebben kunnen praten na de crematie bij Brasserie Beeckestijn. Dank je wel voor je feedback en je mooie waardering. Voor de Corona werkte we inderdaad met zelf opgeklopte slagroom en daar zaten wat haken en ogen aan, vandaar dat we nu met de spuitbus aan de slag zijn gegaan. Voor ons is het heel fijn om feedback te ontvangen want hier kunnen we mee aan de slag. We gaan een andere oplossing bedenken want ook ons was de waterigheid opgevallen. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer.