in Velsen-Zuid

Ontbijt, lunch en borrel op een unieke Buitenplaats

1. Linda Wolfs

We waren mer z'n drieën, keurig opgelost ivm covid. Leuk ook de naambordjes! Met koffie begonnen toen heerlijk geluncht met een lekker wijntje! Ik vroeg er 3 (kleine) glaasjes water bij, bleek er op de bon 0,75ct per glas gerekend te zijn! Dat vindt ik wel een puntje, als je toch diverse dingen besteld waarom dan geen (gratis) karaf water geven! Dit vond ik niet klantvriendelijk, verder niks dan lof.

1. Beste Linda, dank je wel voor je mooie recensie.
    Wat betreft het kraanwater, er is helaas een algeheel misverstand over gratis kraanwater in de horeca. Het is namelijk zo dat ook kraanwater wel degelijk geld kost om in te kopen, daarnaast zijn er kosten zoals bediening, het glas en het schoonmaken ervan. Horeca die het "gratis" aanbieden verwerken deze prijs in het verhogen van andere prijzen. Wij kiezen ervoor om het op de kaart inzichtelijk te maken wat de kosten voor een glas kraanwater zijn en de kosten voor bronwater. Onze excuses dat niet duidelijk is overgekomen bij het bestellen van het kraanwater.