1. Gingen gisteren normaal daar eten hadden gereserveerd om 19.30 Maar stonden om 20.00U nog steeds buiten te wachten ondanks dat we op tijd waren. Toen vroeg ik aan een serveerster wanneer we binnen mochten en ze nam ons mee naar binnen maar daar was geen plaats toen kwam de eigenaar een beetje eigenwijze Italiaan ons zeggen indien we niet binnen mochten en buiten moesten wachten en vroeg ik waarom we moeten reserveren als je zolang buiten moet wachten en zei hij me op een zeer arrogante mannier dat we gewoon iets ánders moesten zoeken om te eten.
    Nooit meegemaakt onbeschoft en arrogant.
    Bijgevolg hier zien ze ons nooit meer.

1. Antonio
    Van restaurant

Beste Chris,

Onze excuses dat dit zo is verlopen. In verband met alle corona-maatregelen zijn we zelf soms ook nog aan het passen en meten hoe we alles in goede banen kunnen leiden. Dit is helaas bij jullie mis gegaan en dit vinden wij heel vervelend.

We hopen dat we jullie toch nog een keer mogen verwelkomen om jullie verwachtingen te overtreffen.

Team Isola Bella