1. Michel & Marjolijn

Zaterdag 29-01-2011 hebben we hier ons 12,5 jarig huwelijksfeest gevierd in de vorm van een lopend buffet en het was echt geweldig. Van te voren hadden we met de eigenaresse een afspraak gemaakt om de locatie te bezichtigen en om de mogelijkheden te bespreken. Bij aankomst waren we meteen al aangenaam verrast door de leuke sfeer en inrichting.

Aangezien we met een groep van 25 personen wilden komen waarvan er drie minder valide zijn en het lopend buffet op de 1e verdieping wordt gehouden, informeerden we of dit wel mogelijk was. Dit bleek geen enkel probleem te zijn want er is een goede traplift aanwezig en indien nodig kan er een speciale oprijplank bij de ingang worden neergelegd om met een rolstoel naar binnen te kunnen komen.

Bij aankomst op de feestdag zelf bleek alles keurig geregeld. Zo lag de oprijplank voor de rolstoelen al klaar en ook de minder validen kwamen gemakkelijk boven. Het voordeel van dat het buffet op de 1e verdieping wordt gehouden is dat je deze verdieping kunt afhuren voor je eigen gezelschap. We hadden de beschikking over een gezellig opgemaakte lange tafel met aan het ene uiteinde uitzicht over de haven en aan het andere uiteinde de opstelling van het buffet. Tevens is er op deze verdieping een garderobe aanwezig, een gezellige bar, een klein podium, goede geluidsinstallatie en een beamer. Er is een aparte ruimte ingericht voor de rokers en aan de kleintjes is ook gedacht want er is beneden zelfs een ingerichte kinderkamer aanwezig.

Het lopend buffet was van prima kwaliteit en de hoeveelheid was echt ruim voldoende. Ook met de kinderen werd rekening gehouden want deze hadden een speciaal kinderbuffet.

Dit alles bij elkaar heeft er voor gezorgd dat wij met onze gasten hier een onvergetelijke avond hebben doorgebracht en dat we 1613 iedereen aan kunnen raden.

We komen hier zeker nog terug.