in Maassluis

Kwaliteit en Betaalbaar.

1. Ineke Groen

Het restaurant is als gevolg van het coronavirus enigszins verbouwd en de tafels zijn anders opgesteld. Heel knap gedaan want de sfeer heeft hier niet onder geleden. De service is nog steeds top en het eten is super. We begonnen met een heerlijke amuse van het huis. Als voorgerecht hebben we de tartaar gegeten die heerlijk smaakte. Voor het hoofdgerecht hebben we de griet gekozen waarbij gebakken aardappeltjes en salade werden geserveerd. Dit gerecht was een erg goede keuze. We hebben een heel gezellige avond gehad en kunnen zeggen dat de Lantaern een echte aanrader is.

2 vorige recensies

1. Dank jullie wel 👍 met vriendelijke groet jolanda

Vorige recensies van Ineke Groen

• Ineke Groen

We hebben afgelopen zondag super lekker gegeten. Omdat het Moederdag was werden we ontvangen met een glaasje prosecco. Als amuse werd een heerlijke aspergesoep geserveerd met brood en smeersels. De gamba's piri piri waren zoals altijd een grandioos entree. De kabeljauw en de zeewolf waren een streling voor de smaakpapillen. De sfeer was buitengewoon goed want Feyenoord was landskampioen geworden en dat werd uitbundig gevierd. Erg gezellig. Na afloop kregen we bij de koffie een Feyenoord tompouce. Bij het vertrek kregen de dames ook nog een doosje met 2 bonbons. De service was ook nu, zoals altijd, uitstekend. Kortom een topavond in een toprestaurant.

De nieuwste recensie
  • Ineke Groen

Een erg gezellig huiselijk restaurant waar we bijzonder lekker hebben gegeten. De gamba's piri piri en de Noorse kabeljauw zijn een echte aanrader. De eigenaresse Jolanda adviseert met overgave en weet overal op een leuke manier op te reageren. Het personeel is super vriendelijk en servicegericht. Kort samengevat een restaurant met passie waar we zeker terug zullen komen.

De nieuwste recensie