in Arnhem

3-gangen keuzemenu €21,50

1. Een ontevreden klant

Via Groupon.nl een leuke aanbieding, nml 50% korting op een 4-gangen verrassingsmenu van € 27.50! De recensies waren goed dus "waarom niet" dachten we! De ontvangst en bediening is goed maar het eten absoluut niet. Waarom niet? De porties zijn voor deze actie kleiner dan normaal, dus de actie 50% korting is niet waar.

Wat kregen we geserveerd?

1e gerecht; een klein vreselijk heet (waarschijnlijk te lang in de magnetron opgewarmd) bakje met gegratineerde champignons die niet de smaak van champignons hadden!

2e gerecht, echt een lachertje: 2 crackertjes (4 cm doorsnee) met tonijnsalade.

3e gerecht: collega een piepklein stukje vis, ik vlees tw. kipfilet en varkensvlees ( allebei 7 cm x 4 cm x2 cm) dus vrij weinig! Borden wel netjes opgemaakt.

4e gerecht was voldoende, ijs met slagroom en wat vruchten.

Als je als ondernemer meedoet aan een actie dan moet je je gasten geen kleinere porties voorschotelen dan dat je normaal doet. Dus de korting is geen 50 % maar misschien maar 20%. Volgens mij moet je met zo'n actie juist klanten proberen te trekken die ook nog eens terugkomen. De actie is op deze manier dus niet geslaagd want wij gaan er nooit meer naar toe! Eten was het geld ondanks de actie niet waard. Misschien dat de normale kaart wel prima is maar dat gaan wij niet meer uitproberen.
    Als je een glaasje wijn wil dan heb je alleen de keus uit een huiswijn die niet echt van goede kwaliteit is. Sfeer in het restaurant is niet meer van deze tijd, oubollig ingericht. Het was absoluut niet druk in het restaurant waardoor de chef-kok beter zijn best had kunnen doen!

Het was dus echt een verrassingsmenu, maar helaas wel in negatieve zin.

Jammer Twins, echt misgeschoten. En je gasten minder te eten geven dan normaal is helemaal fout!