1. Adri van der Marel

Door de door de overheid genomen maatregelen in verband met de Corona-perikelen moesten we (opa, oma en twee kleindochters) tevoren een afspraak maken. Ondanks, dat de afspraak meteen gemaakt werd, kwamen we bijna een half uur te laat, hetgeen gelukkig geen enkel probleem opleverde.
    Bij aankomst waren alle door de "Overheid" opgelegde maatregelen genomen en er werd uiterst vriendelijk en attent mee omgegaan zonder de indruk te wekken, dat ze er niet blij mee waren.
    We werden zo hartelijk en gezellig ontvangen, dat we het gevoel kregen, dat we als vaste klant een gewaardeerde gast waren, terwijl we er voor het eerst kwamen.
    De kaart is eenvoudig en beperkt, maar de kwaliteit is erg goed. En als iets niet helemaal naar wens is opgediend, wordt dat direct en adequaat zonder enig commentaar opgelost.
    Terwijl het buiten al behoorlijk fris was en stevig woei, was de temperatuur binnen behaaglijk zonder tocht of enig ander ongerief.
    Unaniem vonden wij het de moeite om er een stukje voor om te rijden.
    Ik ga proberen vaste klant te worden.

1. Beste Adri,

Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Wij proberen een ieder in deze tijd een veilig gevoel te geven en uit jou reactie merk ik op dat we het goed hebben gedaan! Graag tot de volgende keer.

Team@theBeach