in Geleen

'T Kleine Verschil, groot in smaak en sfeer

1. Jorus Turk

Voor het eerst sinds lange tijd weer uit eten en voor eerst sinds een paar maanden weer hier. Met een wat aangepaste nieuwe kaart. Zoals altijd wordt je uitstekend verzorgd. En zoals we gewend zijn hier is het eten heerlijk. Corana dingetjes zeg maar zijn prima geregeld. We blijven er (terug) komen.

2 vorige recensies

Vorige recensies van Jorus Turk

• Uitstekende service, lekker eten, voldoende keus, alles in het juiste tempo, menu per tafel is jammer, maar gezien de drukte wel begrijpelijk.

De nieuwste recensie
  • We zijn er voor de 3e keer dit jaar geweest, en weer was het prima verzorgd. Het is er gezellig, de service is werkelijk uitstekend, maar minstens zo belangrijk, het eten is er uitstekend. We blijven er heen gaan. Voorgerecht: garnalen, iets aan de prijzige kant, maar wel heerlijk, hoofdgerechten: zalm en heilbot, heerlijk, juiste mix van vis met groente, prima prijs en uitstekende kwaliteit, nagerechten: ijs en tartelette, beide ook prima, drankjes heerlijk en de wijntjes die je kunt voorproeven als je wilt zijn lekker van smaak en zeker niet duur. Maar ook die service he, die is echt goed.

De nieuwste recensie