Op dit adres zit nu: Da Vinci

1. We zijn hier wezen eten met een groep van ongeveer 15 personen. Eten was prima, we kregen meer dan voldoende, heerlijke tapas. We kregen wel even de mededeling dat het voor de keuken makkelijker was als we allemaal voor het verrassingsmenu zouden gaan, maar we hadden inmiddels allemaal al iets uitgezocht. Uiteindelijk is dit prima opgelost en zaten we ook allemaal tegelijk te eten. De bediening was wel enigszins chagrijnig, ik denk doordat het zo druk was. Het is er niet echt overzichtelijk.
    Waar we ons ook aan hebben geergerd was een fles schoonmaakmiddel die de hele tijd bij een pilaar achter ons stond. Als er dan weer iets werd schoongemaakt rook het gedeelte waar wij zaten erg naar dit middel. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Ondanks dit alles hebben we heerlijk gegeten, meer dan genoeg. En ook heerlijk lang, zoals het in mijn ogen ook hoort.