1. Over de aankleding/personeel/etc:

Uiterst vriendelijk personeel, geen overbezetting, we werden goed geholpen en zelf onze fles wijn schonken ze bijtijds nog even een glaasje uit, zodat we zelf met ons gesprek verder konden! Echt zo goed, en totaal niet storend!

Goede uitleg over de kaart gekregen, meer dan genoeg tijd gekregen om een keuze te maken, ze zien vanzelf als je de kaarten neerlegt, dat je eruit bent. Mooie aankleding van het restaurant, ideale locatie aan de waalkade! Ook niet lawaaierig binnen en lekker warm (absoluut niet benauwd). Stoelen zaten erg prima!

Het eten zelf:

We hadden als voorafjes de kipspiesje Japanse stijl genomen, met de gestoomde champignonnestjes erbij. Echt klasse. Ze kwamen nog een amuse vooraf brengen, welke zeer smakelijk was. Mooie aankleding van het bord, heel individueel ook! De amuse bestond uit een toastje met daarop gemengd zalm/kuit/tonijn, daar kreeg je al snel zin in meer van. De fles witte (huis)wijn was erg lekker, en paste prima bij onze lichte hapjes.

Als hoofdgerecht hadden we beide de ossenhaas, het vlees was perfect, zo mals, mooi gebakken en ook hier kregen we een schaal met heerlijke rijst bij en een schaal sla. De fles water was ook erg prettig, om de smaken mee weg te spoelen. De hele sfeer nodigde uit tot goede gesprekken en ook dan komt een fles water wel van pas.

Als toetje hadden we de wasabi explosion en de tiramisu. Echt we verbaasden ons erover hoe iets met chocolade en wasabi zo zoet kan zijn en echt maar een tikkeltje pittig, kriebels! De tiramisu maakte me helemaal stil, wat een meesterwerkje zeg!

Als afsluiter een goede bel tia maria met koffie genomen, dit kregen we apart geserveerd, zodat je zelf kan bedenken hoeveel je erin wilt doen, of het apart wilt drinken. Dat ze daaraan denken is zo fijn!

Voor een paar uur eten waren we een kleine 110 euro kwijt, maar 125 betalen was geen probleem. We komen hier zeker nog een keer terug voor de oesters. Maar in verband met een stapavond erna, toch maar gekozen voor non-seafood. Ik geloof dat de oesters hier ook heel best zullen smaken.

Geen idee hoe we dit in cijfers moeten uitdrukken, het is een bepaald gevoel wat je krijgt, en emoties kan je niet echt in cijfers uitdrukken. Hopelijk had je meer aan m'n tekst en uitleg.

Tot heel snel!