Op dit adres zit nu: Romantica Il Gusto

1. Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst bij Romantica gegeten en Yes...eindelijk een pizzeria gevonden die weet hoe het hoort! Heerlijke pizzabroodjes met voldoende kruidenboter en olijven vooraf in plaats van koud stokbrood en ook nog eens van de zaak! En dan de pizza's....heerlijk! Lekkere verse ingrediënten op de pizza zoals knoflook en Spaanse pepers in plaats van poeder en heerlijke dunne plakjes spek in plaats van uitgebakken zuurkoolspekjes! De pizza was goed belegd...niet teveel en niet te weinig en niet te droog of te nat maar precies goed! En de bediening...zeer correct en oplettend en iedereen zag er netjes en verzorgd uit. Wij zijn echte pizzagekken en hadden de moed bijna opgegeven om hier in de regio nog een goede pizzeria te vinden, maar na een half jaar zoeken (Emmen-Coevorden-Hardenberg) hebben we onze pizzeria gevonden, wij gaan nergens anders meer heen! Dus Romantica, van ons krijgen jullie een dikke 10!