1. Moederdag 10 mei 2020, we gaan eten bestellen, grieks is de keuze. We bestellen on line en konden binnen 60 min. De bestelling ophalen. Ik kwam zo als afgesproken 60 minuten later de bestelling ophalen, maar het stond er vol van de mensen alle wachtend op hun bestelling.
    Na een half uur kon ik afrekenen en hoorde alleen maar klachten van de mensen om mij heen (dat ze al meer dan een uur aan het wachten waren). Weer een uur later werd ik naar de bali geroepen en werd mijn ticket nogmaals bekeken om vervolgens weer in de rij te wachten. Inmiddels waren we al 2,50 uur verder. Ik heb mijn bestelling na 3 uur wachten gekregen en thuis bij aankomst werd de teleurstelling nog groter de frieten en inkt vis ringen waren niet gaar gebakken ik had een stuk lever die de gril over gevlogen was, rauw en het bloed droop er nog uit. Ik heb medelijden met deze uibaters ze zullen alles er aan gedaan hebben om met man en macht de bestellingen zo snel als mogelijk gereed te maken. Helaas heeft dit verkeerd uit gepakt. Ik hoop dat ze van deze dag geleerd hebben.

1,1