Op dit adres zit nu: GIN NEO

1. We aten een viergangenmenu, bestaande uit makreel, kabeljauw, eend, en kokosijs met bloedsinaasappel. Buitengewoon goed eten voor een schappelijke prijs. De gerechten op de website zijn overigens alleen a la carte te bestellen; het menu wisselt van dag tot dag.

Hoewel het eten heerlijk was, waren we minder te spreken over de bediening. Hoewel de ober duidelijk verstand had van het menu en de bijbehorende wijnen, maakte hij veel populaire opmerkingen ("Als u de amuse niet lust spoelt u 'm gewoon weg"). We vonden dit geen recht doen aan de keuken, aangezien zowel de gerechten als de amuses heerlijk waren.

Een ander nadeel is de akoestiek, we aten er op een vrijdagavond en na achten werd het moeilijk elkaar te verstaan.

Samenvattend: het eten is heerlijk en heeft een uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding, maar de akoestiek is matig en je moet van populaire bediening houden.