1. We dachten even wat nieuws uit te proberen en de Taco Mundo in de ebbingenstraat was onze keuze. Omdat we er via de telefoon niet door kwamen bestelden we via internet, dit lukte vrij gemakkelijk en de 30 minuten bezorgingstijd gingen in, 15 minuten te laat werd onze bestelling gebracht door een jongen die mij hardnekkig bleef aanspreken met mijn voornaam en met smekende ogen een fooi probeerde los te krijgen. Uit frustratie heb ik hem deze niet gegeven. Toen ik het bakje open maakte waar mijn gepofte aardappel in had moeten zitten, trof ik een oranje berg kaas aan, die mij aan niets deed denken wat ik op het plaatje had gezien. De aardappel smaakte opzich niet verkeerd, maar het was vooral de aanblik die mij de eetlust ontnam. Toen ik vervolgens ook mijn enchillada uit het bakje haalde zag deze er precies hetzelfde uit als de aardappel, maar dan in een andere vorm. Ik heb deze na hem geproefd te hebben laten staan..

Al met al geen geslaagde maaltijd.