in Kortgene

(H)EERLIJK, PUUR ETEN & AANDACHT VOOR DE GAST

1. Eten besteld en laten bezorgen vanwege het heersende Corona virus. Het aan huis bezorgde eten was netjes ingepakt, smaakte prima, was ruim voldoende en warm. Ondanks de omstandigheden een dikke pluim.

1. Hoi Mark,

Wat leuk om te horen dat jullie bij ons een bestelling hebben geplaatst! We vinden het fijn om te horen dat het gesmaakt heeft!

Bedankt voor jullie steun.

Vriendelijke groetjes,
    Eeterij Iets Anders

Vorige recensies van Mark

• Mark & Thea

Tafeltje voor 4 gereserveerd, wat op een zaterdagavond zeker nodig is! Het voorgerecht YahtZEE was een verrassend lekkere starter, ruim voldoende, en de tonijn was om te "zuigen". Hoofdgerecht tournedos Hai koe kon je met de achterkant van je mes snijden, heerlijk. We hebben wederom lekker rustig gegeten, rond 19:15 binnen en 23:50 weer naar buiten, relaxed & voor herhaling vatbaar!!

• Mark & Thea

Deze week een "Tournedos test" gehouden, in Zuid-Limburg, België en aan de Moezel tournedos gegeten, met als afsluiter zaterdagavond 3 okotober bij Leon & Ineke een tournedos "dikbil" gegeten. Deze stak met kop en schouders boven de andere uit.

Zeker voor herhaling vatbaar, en niet alleen voor de tournedos maar ook voor de andere gerechten!