Op dit adres zit nu: Vieux Paris

1. Leuke ambiance voor een bistrootje, wel weinig privacy, maar daar stel je je op in. Gezellige plek, makkelijk toegankelijk in alle opzichten. De kaart is weinig vernieuwend, alles is erg rampestamp. De bediening is werkelijk iedere keer weer super geweest voor wat wij verwachtten, iedereen probeert het beste te geven. Het eten is erg wisselend. Gerechten die zelf worden gemaakt zijn lekker, maar we proeven veel kant-en-klaar-seasonings en het vlees is vaak doorbakken. Wat me stoort is de goedkope kwaliteit van sommige gerechten, vlakke wijnen, ontdooide waterschol met te zoute uitgedroogde slechte zalm erop, smakeloze ontdooide waterige garnalen). Supplements worden laat nageleverd en nooit zelf gevraagd, piece is dan vaak al op.

Daarentegen is het echt een leuke zaak, romantisch, en zeker met het terras open heerlijk zitten. Wanneer je probeert uit te vogelen wat zelf gemaakt is, is het meer dan toppie.

Voor ons fijn en perfect voor "na het winkelen een hapje" of "ff snel en gezellie" en daarom komen we er regelmatig.

Tip: maak sommige gerechten wat beter en laat gasten dan een klein supplement betalen, bv hollandse garnalen.